CALLSENTER


Windmill har over 25 års erfaring fra callsenterdrift for organisasjonsmarkedet. Vi vet hvordan vi skal tiltrekke oss oppmerksomheten til et prospect, konvertere dette til en lojal kunde – for så å kontinuerlig maksimere transaksjonsverdien.


Gjennom en kombinasjon av tett dialog med våre oppdragsgivere og gode salgskunnskaper sikrer vi en positiv kundeopplevelse samtidig som vi optimaliserer våre klienters inntekter og kundebase. Vi formidler våre oppdragsgiveres budskap effektivt og presist.


Vi bistår strategisk så vel som operativt og arbeider etter ulike modeller tilpasset den enkelte organisasjons behov og struktur. Dette kan være som totalleverandør av hele verdikjeden, eller partnerskap der vi kun er en del-leverandør til enkelte deler av operasjonen. Vår kompetanse ligger blant annet innenfor medlemsverving, lojalitetsprogrammer og kryssalg, samt gjenvinning av tapte medlemmer for våre kunder.


Vår lange erfaring har gitt oss inngående kompetanse på hva som skal til for å bidra til vår oppdragsgivers suksess.


DISTRIBUSJON


Vi vet hvor viktig det er for våre kunder å kunne ha tilgang til gode produkter raskt og som kan distribueres kjapt og effektivt. Derfor tilbyr vi alle tjenester innenfor logistikk, som innkjøp, lagerhotell, pakking og distribusjon dit våre kunder måtte ønske. Dersom det er ønskelig kan vi også ta oss av all print av faktura, informasjonsbrev, returer og reklamasjonshåndtering.


KAMPANJEHÅNDTERING


Windmill har bred erfaring og gode analyseverktøy innenfor databasehåndtering og kan hjelpe deg med alt fra enkeltstående kampanjer, til samkjøring av aktivitetsplan. I tillegg kan vi skreddersy løsninger for håndtering og verdioptimalisering av kundeportefølje og kundeløp.


DATAKVALITET


Windmill har over 25 års erfaring fra dialogmarkedsføring for organisasjons- og bedriftsmarkedet. Vi vet hvordan vi skal tiltrekke oss oppmerksomheten til et prospect, konvertere dette til en lojal kunde – for så å kontinuerlig maksimere transaksjonsverdien.


Gjennom å kombinere kundekontakt med gode salgskunnskaper sikrer vi en positivt kundeopplevelse samtidig som vi optimaliserer våre klienters inntekter og kundebase. Uavhengig av kontaktens opprinnelse kan vi effektivt tilpasse og formidle vår kundes budskap.


DIGITAL MARKEDSFØRING


Windmill har bred erfaring og gode analyseverktøy innenfor databasehåndtering og kan hjelpe deg med alt fra enkeltstående kampanjer, til samkjøring av aktivitetsplan. I tillegg kan vi skreddersy løsninger for håndtering og verdioptimalisering av kundeportefølje og kundeløp via vår Companion modell.


LEADSGENERASJON


Windmill har over 25 års erfaring fra dialogmarkedsføring for organisasjons- og bedriftsmarkedet. Vi vet hvordan vi skal tiltrekke oss oppmerksomheten til et prospect, konvertere dette til en lojal kunde – for så å kontinuerlig maksimere transaksjonsverdien.


Gjennom å kombinere kundekontakt med gode salgskunnskaper sikrer vi en positivt kundeopplevelse samtidig som vi optimaliserer våre klienters inntekter og kundebase. Uavhengig av kontaktens opprinnelse kan vi effektivt tilpasse og formidle vår kundes budskap.


MOBILMARKEDSFØRING


Windmill har bred erfaring og gode analyseverktøy innenfor databasehåndtering og kan hjelpe deg med alt fra enkeltstående kampanjer, til samkjøring av aktivitetsplan. I tillegg kan vi skreddersy løsninger for håndtering og verdioptimalisering av kundeportefølje og kundeløp via vår Companion modell.


VIDEOMARKEDSFØRING


Windmill har over 25 års erfaring fra dialogmarkedsføring for organisasjons- og bedriftsmarkedet. Vi vet hvordan vi skal tiltrekke oss oppmerksomheten til et prospect, konvertere dette til en lojal kunde – for så å kontinuerlig maksimere transaksjonsverdien.


Gjennom å kombinere kundekontakt med gode salgskunnskaper sikrer vi en positivt kundeopplevelse samtidig som vi optimaliserer våre klienters inntekter og kundebase. Uavhengig av kontaktens opprinnelse kan vi effektivt tilpasse og formidle vår kundes budskap.